KAIZEN Institute Polska
KAIZEN Institute to międzynarodowa organizacja doradzająca przedsiębiorstwom na całym świecie. KAIZEN Institute Polska, to oficjalny oddział KAIZEN Global Company w Polsce. Jest jednym z najprężniej rozwijających się oddziałów w całej strukturze organizacji, realizuje projekty w naszym kraju oraz Europie Wschodniej.
Szkolimy, doradzamy, wdrażamy standardy pracy oraz optymalizujemy procesy wytwórcze i zarządzania. Wdrażamy standardy ciągłego doskonalenia. Wspomagamy przedsiębiorstwa każdej wielkości, każdego sektora gospodarki (również przedsiębiorstwa usługowe i instytucje sektora publicznego).
Nasze działania obejmują doradztwo, mentoring, coaching, treningi techniczne, treningi umiejętności, programy rozwojowe i audity. Grupa docelową naszych działań są pracownicy każdego szczebla organizacji: od najwyższego zarządu przez kadrę kierowniczą wszystkich szczebli po pracowników i specjalistów poziomu operacyjnego.
Wspólny cel
Nasi Klienci otrzymują know-how oraz wsparcie doradcze i wdrożeniowe, które sprawia, że organizacja Klienta wie w jaki sposób poprawić krótko- i długookresową produktywność, efektywność oraz elastyczność pracy i procesów kreujących wartość dodaną przy minimalnych nakładach inwestycyjnych. Pokazujemy, w jaki sposób zainwestowany już kapitał i posiadane zasoby wykorzystać optymalnie, czyli dokładnie wtedy i tam, gdzie jest on potrzebny.
Naszych Klientów czynimy ekspertami w zarządzaniu zmianą i w skutecznym wdrażaniu w ich organizacji kultury KAIZEN i systemu ciągłego doskonalenia. Zmieniamy firmy dobre na firmy znakomite.
Wsparcie dla Klienta i współpraca partnerska
Począwszy od fazy koncepcyjnej po implementację projektów doskonalenia, wspieramy Klientów w sposób kreatywny, praktyczny, realny i całościowy. Pracujemy, aby poprawić całokształt kultury przedsiębiorstwa, całą organizację Klienta i wyniki firmy.
"Pomoc dla samodzielności" hasło to przyświeca naszym działaniom doradczym. Poprzez efektywny transfer naszego know-how umożliwiamy Klientom samodzielne, autonomiczne wprowadzanie procesów doskonalenia. Pracownicy organizacji Klienta otrzymują od nas wiiedzę i narzędzia, dzięki którym sami doskonalą swoją pracę oraz dbają o taką postawę całej w organizacji.
Naszych Klientów wspieramy przy nadzorowaniu i kontroli zmian w procesach, które są niezbędne do osiągnięcia założonych celów wdrażanego systemu doskonalenia.
Motywujemy organizację Klienta
Podczas projektów wdrożeń KAIZEN Management System wspieramy kadrę kierowniczą, również od strony miękkiej w zakresie wdrażania zmian w organizacji. Bawet przy naturalnym, wewnętrznym oporze organizacji przed zmianą zdobywamy akceptację a następnie poparcie pracowników poprzez skuteczną komunikację i argumentację korzyści z planowanych zmian.
Inspirujemy jednostki, zespoły i departamenty oraz dajemy im możliwość osiągnięcia znacznie lepszych wyników niż dotychczas. Kreowanie kultury wzajemnego zaufania pomaga nam w skutecznym wdrażaniu systemu doskonalenia. Naturalnym zjawiskiem, występujacym w organizacji po zakończeniu naszych działań doradczych jest ogólny wzrost wśród pracowników akceptacji i zaufania do decyzji podejmowanych przez kadrę kierowniczą.